mobilinläggsuppdatering

HALLÅDÄR.
För stunden sitter jag i bilen påväg mot Uppsala, kommer va där fram tills på lördag då jag tar flyget hem till ume för att åka på nyårsläger!! Har åkt bil i ca 4,5h så det är väl 1,5 kvar:-)))

Igår va det en speciell dag kan man ju tycka. LOUIS FYLLDE ÅR. Nej Gud va dryg jag är, det va ju julafton även. Förmiddagen spenderades i kyrkan där jag var väldigt aktiv å grejor i julspelet. Va Maria, en gravid 15åring som födde ett barn med ca 20 nyanser mörkare hud än hon själv. Sjöng solo å grejor, det va kuuuul. Sedan kom vi hem, fikade och såg på Kalle (<3333), åt julbord och öppnade julklappar. Bra dag med bra presenter. Till min födelsedag ska jag bara önska massa pengar till välgörenhetsgrejs så det kan väga upp mot julklapparna. NI FÅR BILD PÅ DET NÅGON DAG!!

Här har ni en mer aktuell bild som visar hur ledsna vi är över att snön har regnar bort, men hur glada vi är över kycklingburgare. 
HA EN BRA DAG NU VÄNNER.
Allt och inget | |
#1 - - ellenlundis:

Härliga bilder. :) Vi har ingen snö heller, i Uppland. Snyft! Den har kommit 3 gånger.. men nästa dag är de borta. :( Det var snö vid lucian.. men sen borta!

Upp