svaren del 2!!!!!!!!!!!!

Favoritintresse?
Umgås me mina vänner, sjunga samt spela gitarr, ska börja dansa igen så antar det kommer bli grymt, och spela med mitt banddd.
 
Favvo färg på garage tak? (min är en blandning mellan gul och lila) :))
 
Jag är inte direkt en garage-taks-kännare så jag tänker gå på genomskinligt pga om natten kan man då kika på stjärnorna.
 
Hur många unika besökare har du per dag? :D
När jag uppdaterar brukar det ligga runt 100+, men älskar er som även kollar in på jag suger på att blogga.
 
Vilka bloggar läser du?
 
Den här, den här, den här, den här, den här, den här, den här, den här, den här, den här, den här, den här, den här och den här mfl.
 
Vad använder du för smink?
Mascara från IsaDora, ögonfransböjare + mineralfoundation (att ha runt ögonen så eyelinern sitter kvar) från e.l.f., eyeliner/kajalsak från något gamalt ställe.
 
Favoritfilm?
LOL, Hitta Nemo, Dumma Mig (gråter så bra) samt Mannen I Mitt Liv.
 
Favoritnagellack (haha)? 
Har inget favvonagellack, men om man får välja en favoritnagellackARE så väljer jag millan!! (kolla hennes insta här, hon är en grym nagelmålare).
 
Var får du din inspiration ifrån?
 
Alltså ja det beror ju helt på om man menar bloggen/stilen/allt annat man kan bli inspirerad till. Men bloggen får jag sjukt mycket inspo till från ca ALLT i livet. Sedan läser jag ju en himla massa bloggar som jag brukar låna idéer från som jag senare spinner vidare på och gör det till något eget. Sjukt viktigt med inspo!!
 
Någon bok du kan tipsa om?
 
Älskar ca varenda liten bok som Katarina Von Bredow har krystat fram ur sin underbara hjärna, men jag skulle nog tipsa lite extra om Syskonkärlek och Som jag vill vara!
 
Favorit månad?
 
Oktober pga mysighetsfaktorn är aldrig högre (mEN ÄLSKAR ÄVEN DECEMBER PGA JULEN).
 
Kan du svara på frågorna i en video? :)
Alltså jag hade filmat ihop hela tjuderutten meeeeen jag har tyvärr ingen tid att klippa ihop det nu, så det får bli någon gång då min skola inte har bestämt sig för att ta över min fritid *: - )*.
 
Favorit-tecknad program som du gillar? :)
 
Hmm vet inte, kollar liksom inte på teckat så mycket. Men har alltid varit en Pippi-människa och kommer alltid vara det - tecknat såsom otecknat!
 
När fick du din första mobil?
Slutet av 3:an tror jag. Det va påriktigt den sämsta mobilen i världens historia.
 
När skaffade du din första The Sims spel,, :) Om du kanske kommer ihåg?
Det var också på lågstadiet tror jag, minns dock inte exakt.. Jag va den som hade 2:an då alla andra hade 3:an:/
 
Är du allergisk över något?
Jag är allergisk mot håriga djur såsom katt och kanin, samt mjölkkänslig (haha kan man tro det elr).
 
Barndoms-minne/nostalgi för dej.. var är det?
 
Åh det är typ när jag sitter med mina goa bushnvänner och pratar om allt totalt otroligt snevridna vi gjorde på tiden då vi gick i samma klass (föris-6:an) (jA DET HETER FÖRIS).
 
Frågestund | |
#1 - - Millan the nagellackare:

<3<333<3<3<3<33<3<3<3<3<3<33<3<33<3<33

Upp