kul me folk ju

Goderdag på er!
 
Måste bara börja med att förklara min kärlek till er. Jag menar jag har varit borta i typ en månad och ändå hänger ni kvar i svansen på detta festivallejon. Är så himla glad över att ha världens bästa bloggläsare, och nu har ni ju börjat kommentera igen! TJOHO.
 
Somni kaaaaanske har märkt så är jag mitt i ett designbyte. Den här gången bestämde jag mig på att köra lite blommigt och fint, dock är jag ju inte klar än men hallå nu är det inte långt kvar! Ni få hemskans gärna berätta vilken design som va snyggast, den jag hade förut, denna eller kanske om ni minns någon himla gammal? Tihi!
 
 
Och nej, jag har inte färgat håret! Det har bara blekts sjukligt mycket.
Blogg/design | |
#1 - - Bananen :):

Men guuuuuu supersnyggt ju!!!!!!!

#2 - - Nora:

ghaaaaa så snygg😍😍😍😍😍

Svar: tack!!!
Elina Sandström

Upp