SJUKT VIKTIG FILM

Usch. Har ni sett denna film som cirkulerar på bl.a. facebook? Shit, grät så himla mycket. Den handlar alltså om omvända normer - om alla heterosexuella skulle vara homosexuella, och vad som då skulle hända om någon kom ut med att hen var hetero. Sjukt viktig film så sprid gärna, blir så galet irriterad på folk som inte kan förstå att man bör få älska vem man vill, oavsett kön.
Video | |
#1 - - Vendela Nilsson:

Verkar intressant! Ska kolla på den när jag har tid :)

Svar: Gör det verkligen, den var sjukt bra!
Elina Sandström

#2 - - Jenny:

gud vilken bra film, väldigt tänkvärd:)

Svar: verkligen!:/
Elina Sandström

#3 - - Maja:

Herregud, tårarna rinner. Mina känslor blir helt galna efter sådana här filmer. Måste sprida den vidare och länka på min blogg!

Svar: Det tycker jag verkligen du ska göra, jag kan inte heller hålla mina känslor i styr!
Elina Sandström

Upp