GRÅTER

NU ÄR JAG HEMMA!!

Skulle egentligen ha spenderat några timmar med min saknade (ja jag har känslor, är inte bara en sten) Jossan, men nej för så kunde vi inte ha det. Lika bra var väl det för när jag kom hem och kunde logga in på spindel-webben så såg jag ju att ELYAR FOX HADE STARTAT VÄRLDENS BÄSTA TÄVLING!? Dock behöver man likes på sitt lilla inlägg/bild/grejs och hallååå jag hoppadeshoppadeshopppades att ni ville hjälpa mig!? ISÅFALL, KLICKA PÅ BILDEN (↓) OCH SEDAN "LIKE".
 
Om erat lilla hjärta mådde bra efter denna lilla vänskapsbragd, så kan ni ju tänka er hur hen skulle känna sig om ni även delade bilden/hjälpte till lite extra-extra!!?? PRÖVA VET VA.
Tävlingar och annat vackert | |
#1 - - Matilda:

Kände mig sjukt snäll och gillade bilden! c: Hoppas du vinner ju! :D

Svar: Puss på dig!!
Elina Sandström

#2 - - Fraida:

Vasego för gillningen och delningen! :D

Svar: Tackar tackar!!
Elina Sandström

#3 - - Isabelle :

Sååå, nu har jag gillat ;) skulle inte du kunna fråga en fråga i min frågestund på le blog då? Skulle vart fett snällt :* http://issiy.bloggplatsen.se/2013/04/02/9678879-fragestunds-grejs/

Svar: TACK FINIS!!
Elina Sandström

#4 - - Hannaaaaaa:

Har gillat bilden nu! :) Hoppas du vinner <3
KRAM

Svar: Taack, men jag vann tyvärr inte:( KRAM PÅ DIG MED<3
Elina Sandström

Upp