tränar för fulla muggar

Hejsan hallådär!

Har inte hunnit uppdatera ett endaste litet miniregn idag, för att jag haft så mycket musikalikst för mig. Först var vi på 8:ans musikklass' konsert. Den var grym och det var himla massa människor som var fina och braiga. Sedan hade vi sånglektion, där vi tränar inför skolavslutnigen. Och efter det har jag och Linn bara varit hemma och tränat inför när vi ska uppträda, i två timmar. Vi ska dock inte uppträda i 2 timmar, utan vi övade så länge..

Åh, det kommer bli så grymt! Är verkligen astaggad :D För alla som inte visste det; jag och min polare Linn ska alltså spela/sjunga i Döbelns Park, här i Umeå, klockan 20.00 den 13/6 (skolavslutningsdagen). Så alla ni kära umebor, eller andra som har möjlighet att komma - kom! Ni kommer aldrig i hela eran farmors liv ångra er!
'bild i repris. Ska btw kolla med linn om vi ksk kan lägga upp nått klipp senare, då får även ni andra höra ju!
Tipstips | |
#1 - - Linn:

Hej, vilken fin blogg du har :)

#2 - - Julia:

Ååh slutar ni 13 juni? Vi slutar 7 juni fast jag bor nära Göteborg.. Fördelen är väl att ni börjar senare :P

#3 - - Julia:

Haha ååh jag skulle jättegärna vilja komma och titta men bor på Åland så det är ju en bit dit haha! :(

Men ni får lägga upp en video ist ja :D

#4 - - Ellen:

Va kul :D

Hoppas att ni får de roligt på eran uppträdande! Att ni får en härlig publik!

#5 - - Tove Liliequist:

Hej!



Jag vill bara tipsa om musiklägret Popkollo som finns här utanför Umeå, om du skulle vilja spela en massa musik i sommar! Kolla gärna in våra gäster :-) http://www.popkollo.se/aktuellt/icona-pop-gastar-popkollo-elektrofortsattning-i-umea/



Med vänlig hälsning,

Tove / Popkollo Umeå

Upp