dethär med uppdateringen

Hej mina små gökungar.
 
För stunden känner jag mig lite småhängig och vet inte riktigt om jag kommer bli sjuk eller något. Det + att vi har fått lite för mycket läxor för att vara andra skolveckan = sliten Elina. Inte nog med det får vi besök på fredag, hinner vila lördag, och sedan på söndagen kommer dom från Seychellerna (som jag berättade om HÄR).
 
Jag är inte en sådan människa som lätt blir utsliten/allmänt less, men nu är jag verkligen det. Behöver nog en liten paus från allt bara. Det betyder inte bloggpaus, men lite lägre uppdatering iaf. Kommer tillbaka som vanligt efter helgen. Men ni ska veta att era kommentarer värmer! Puss på er.
bild från uppsala^
Allt och inget | |
#1 - - Anonym:

Åååå jag ääääääälskar när jag kommer in på din blogg och ett nytt inlägg har kommit!! Det är så inspirerande 😍😍😍😍

#2 - - olivia:

Du är så sjukt söööt! älskar din blogg! läs min snälla!!!
regnbågskram på dig!!!! <3 :)

Upp