BLOGGRIKET

Om du tycker min blogg e fett åsum, får du gärna klicka här nere på den fina bilden som jag gjort!
Hade liksom tänkt börja med bloggriket! :D yess alltså!



Jag ska dra ner till havet med la familia idag, så ingen bra upd så ni vet. Men vär jag kmr hem blir det förhoppningsvis dagens outfit och bilder! puss

PS! Om du tycker om min blogg veeeeldigt mycke får du gärna klicka flera gånger, men det får du göra även fast du inte gillar min blogg [varför man nu inte skulle gilla min blogg e ju ett mysterium...:s] DS!
Allt och inget | |
#1 - - Alexandra - Uppsalas största blogg:

Hej :) jag har en tävling där du kan vinna ett valfritt märkesplagg/produkt från bla converse, gucci, louis vuitton, victorias secret osv!



Det vore jättekul om du var med :)

Det är bara klicka här på länken för att komma till tävlingen;

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/tavling-juli-vill-valfritt-markesplagg.html

Upp