snabbt inlägg!

Dagen har varit trevlig, Amanda och Jenny kom somsagt. Vi finurlade på.
Måste skynda mig att plugga nu, redovisning imorn.
Här får ni lite bilder


fina Amanda

jenny med sin kamera ;)

vi spelade kort och litte sånnt


Mina nya naglar:

Bilderrr | |
#1 - - K I T T Y:

- för jag vill inte föda barn :)

#2 - - Thilda <3:

Bloggsvar tävling.



Anmäl dig och LYCKA till .

#3 - - felicia:

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

#4 - - Minna:):

Haha, du är visst BÄST :D



Saknar dig oxå <3

#5 - - jomen du:

HAHAHA söt

Svar: wow du har liksom kollat tillbaka sedan början av livet!!!!!! wOW
Elina Sandström

Upp