2011



-bästa året hittills!

Om man tänker efter så har jag hunnit med en hejdundrans massa saker under 2011.

Vintern.

Hände egentligen inget speciellt här. Klassen fick flytta tbx till vår gamla skola, som renoverats under 2 år. Allt flöt på, och dom flesta var nöjda och glada.

6:an.
Det klart bästa läsåret, nånsin! Har aldrig varit så nära klassen som då. Hade en sjukt rolig klassresa [elr ja, för dom flesta..] och sista dagen innan sommarlovet va bland de mysigaste jag varit med om. Ever.

Skolavslutningen.
Har aldrig gråtit så mycket som jag gjorde då. Tänkte lägga upp nån fin bild, men på dom flesta gråter männischorna på, så de va int en så bra hitt. Saknar fortfarande klassen ibland. ♥

Sommarlovet.

Galet kul vare! Kan sitta och skratta åt bilder, som ser helt normala ut, men som man vet historian om. GAAAAAAHHH, saknar sommaren och alla mina polare därifrån enormt!

Norden-runt.
Jag och min familj for runt me våran bil i norden i 2 veckor. Träffade massa underbara männischor, fick en hel del fina bilder och en hel mängd med fina minnen.

7:an.
Först var jag rädd att det inte skulle bli som jag hoppats. Med alla sina vänner i en annan klass, på en annan skola, så var de inte det lättaste att helt plötsligt börja med en massa nya männischor. Men huvvaligen, vill inte ens föreställa hur de skulle vart om jag inte träffat alla härliga musikare. Puss på er. ♥

Flytten.

När höstterminen började, så tog vi vårat pick och pack och flyttade lite centralare. Umeå e en vacker stad, hörrni. Våran vardag blev annorlundare. Cykel varje morgon för att komma till skolan, nära till centrum men långt till vännerna. Även fast jag inte visat de, så saknar jag mina vänner från da village mer än ni kan ana.
Bilderrr | |
#1 - - l i n e a:

Hah glöm att jag skulle orka göra värsta sammanfattningen av 2011!! Bra jobbat där linan! :DD Sakner deg också KORV!! :]<3

#2 - - dinfru:

hahhahahahahhahahahhahahahhahahha, ja döööör, bilden på oss, hahhahahahhahahah:]]]]

#3 - - Kent Agent:

HEHE, mysche vackra bilder:D saknar dejj meeee bajskorv!<3<3<3 pöss<3

Upp